diumenge, 9 d’agost del 2009

DANI JARQUE


Aquesta tarda de dissabte ens ha deixat en DANI JARQUE. A la concentració de l'equip a terres italianes.
Només puc dir com m'he enterat de la noticia. Era l'Estartit, acabava de correr en una cursa de 10 km, un bany a la platja cap a la mitja nit i llavors un cop al cotxe agafo el mòbil. M'ha estrenyat veure tantes trucades perdudes i un missatge. El missatge deia això: "Hola Albert, m'acabo d'enterar de la mort de Dani Jarque. Ostres! Que fort!" Aquestes tres linies m'han deixat fet pols. M'ha vingut fred i poques ganes de fer res més aquesta nit.
Són noticies impossibles de creure. Estic escoltant un resum de El Larguero i estic flipant. No pot ser veritat. És dur, molt dur.
Pericos, estem de dol. Per si no és possible que el nou Estadi de Cornellà - El Prat porti el nom de Dani Jarque, demano des d'aquí que una de les graderies si que aconsegueixi dir-se Grada Dani Jarque.
Descansi amb pau Dani Jarque.

7 comentaris:

Emilio ha dit...

Albert, ya has visto que yo también me he enterado a través de un s.m.s. Ufff, que duro. Al leer lo que ponía la pantalla no podía dar crédito. Vamos, son las 10,09 del domingo y todavía no me lo acabo de creer.

Un abrazo amigo.

Unknown ha dit...

A mi em va trucar el meu pare a les 11 de la nit (que no li agrada el futbol) per dir-m'ho. I llavors vaig veure 5 sms al mòbil que no havia sentit.

Una merda tot plegat.

Clara Esquena i Freixas ha dit...

La veritat és que va ser horrible, jo encara no m'ho crec. Ara comprenc molt millor el que devia sentir l'afició del Sevilla,amb la mort de Puerta, després de guanyar la copa de la UEFA. Hem passat de la glòria de l'estrena de l'Estadi a la tristesa més gran només en una setmana. La vida és molt cruel.

Alfred Puig ha dit...

Em van trucar quan estava mirant les noticies a TV3 en el moment que parlaven de l'Espanyol. Només feia que repetir al meu interlocutor que no era possible,que a la tele no deien res, que si estava segur del que em deia.......
Gloria als herois
Descansi en pau Dani Jarque

Guim ha dit...

Ànims a la família i a tota la pericada.

Descansi en pau.

Una abraçada Albert!

Tot Montmeló ha dit...

No sé com la vida pot ser tan injusta... ell no s'ho mereixia. Descansa en pau, Capità.

Unknown ha dit...

Valga la ultima entrada de mi blog como mi profundo homenaje y respetos hacia la memoria de Dani Jarque
Un abrazo y animos para todos los que han sentido como suya la perdida

http://elcapidefonsa.blogspot.com/