dilluns, 15 de setembre del 2008

LIDER

Avui els pericos anem a dormir sabent que som liders en solitari de la 1ªdivisió. Si, només som a la segona jornada, però això servirà per allunyar els fantasmes i oblidar-nos de la marxa d'alguns jugadors a última hora.

Avui som liders, l'únic equip de primera que encara no ha encaixat cap gol. De moment només puc demanar que segueixi la ratxa i el dissabte que ve contra el Getafe poguem continuar amb el liderat amb una victòria.

Només em queda dir que ENDAVANT ESPANYOL!!!!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

És molt bo començar bé, sens dubte ens aportarà tranquilitat per seguir endavant amb força.

Visca l'Espanyol!!!!

Anònim ha dit...

Coincido con Oscar. Tal y como estaba el ambiente, estas dos victorias han sido un bálsamo importantísimo para serenar los ánimos. Ahora, a continuar.

Un saludo Albert.

Albert Olivé ha dit...

Si, hagués sigut molt negatiu començar perdent. Sabem que hi ha entrenador nou, de la casa... i això no hagués fet més que tirar pedres sobre d'ell.

Emilio, el dia del derbi estas por Montjuic? A ver si este año no tengo tanto trabajo con carnets i nos vemos.

Anònim ha dit...

Albert amigo, el día del derby estaré pasando por el altar. Eso si, no será como novio, que eso ya pasó hace 7 años, sino como padrino de mi hermana pequeña, la que vive en barna y que no ha tenido otra mejor idea que ir a casarse justo ese sábado y en Ibiza.

Es su descargo, diré que la fecha estaba escogida muchos meses antes del sorteo del calendario. ¿A que es mala suerte?.

Albert Olivé ha dit...

Pues si Emilio. Mucha mala suerte, justo ayer estaba yo pensando en eso, que mala suerte seria si algun amigo mio se casara ese dia. Ni concentrado en la boda ni en el partido.

Nada, que enhorabuena para tu hermana y que ya animaremos y sufriremos los demás por ti.