divendres, 9 de març del 2007

Lluis Llach

Jo no puc dir que estigui del tot cabrejat, tot i que crec que hi ha coses que no es fan com s'haurien de fer. Aquesta tarda es posaven a la venta per Servi Caixa les entrades pel concert que en Lluís Llach farà a Verges el dia 24 de març. Jo no soc un fidel seguidor, però com que visc al costat de Verges m'hauria agradat poder-hi anar. He probat de trucar al teléfon del servi caixa des d'abans de les cinc, amb la sort que m'han respòs la trucada dues vegades. A la primera trucada m'han dit que encara no estaven a la venta fins a les 5, però a la segona, realitzada a les 17:01 minuts i confirmat per la noia que m'ha agafat el teléfon, m'ha dit que encara no estaven activades en el seu ordenador i que no es podien vendre. Eren les 17:01, perque si es posen a la venta a les 17:00 no estan activades fins passades les 5? He intentat allargar al trucada al màxim possible però mentres ha durat la trucada, encara no les havien activat. Espero que els que tenien moltes ganes d'anar-hi hagin tingut sort. Jo ho he intentat i no he tingut sort. Ara hauré d'intentar si algun dels amics que tinc per Verges m'aconsegueixen una entrada d'algun veí que no hi hagi pogut anar.

1 comentari:

Joan Margall ha dit...

Hola Albert,
Jo a les 17.15 h vaig trucar per telèfon i em van dir que ja estaven esgotades. I des del Servicaixa de "la Caixa", tant de Torroella com de l'Estartit només en van poder treure 5 o 6 persones. Un caos tot plegat.
Salut!!