dimarts, 20 de gener del 2009

No ús en sortireu pas...

Aquestes són les primeres paraules que he sentit al plegar de treballar a les 6 del matí. Jo com cada dia, abans d'entrar al pis, vaig a la fleca de davant a comprar el pa.

Conversa en aquells moments... l'Espanyol. I justament tres culés parlant-ne. Que si és l'equip amb el 9é pressupost de primera, que si no saben fitxar, que han venut lo bo que tenien... que no s'en sortiran. Un d'ells m'ha vist i sap que soc perico, però jo l'ho únic que feia era fer-me el distret, mirar el pa de les estanteries i no dir res.

Altres vegades hagués donat la meva opinió i els hi hagués dit que no cantessin victòria, però noi... avui no he pogut. La mala llet em corria per dintre. Potser perque parlen així del meu Espanyol i potser també perque em dona la sensació que tenen raó.

Al final m'ho ha dit. Albert no ús en sortireu pas. Aneu a segona... en fi... que havia de fer, donar-li la raó? Dir-li que no? Res, li he dit que estem malament, que ja veurem que passa i després m'he tornat a fer el despistat.

Ara ve en Pochetino. Vosaltres creieu que ens treurà d'aquí on som? L'ho únic bo que li veig és que és amic del nucli dur del vestidor (Tamudo, De la Peña, Luís...) i que aixó pot jugar al seu favor. Però pensar que no ha entrenat mai a cap equip em fa por. Jo crec que necessitavem un Camacho, un Luís Fernandez... però clar ens van passar a davant altres equips.

En fi... un vot de confiança pel nostre estimat Pochetino i si ús plau; FES-NOS SORTIR D'AQUÍ BAIX. No podem estrenar camp a segona. I l'any que ve, espero no sigui massa tard, però directiva totalment nova.

3 comentaris:

Emilio ha dit...

Yo también creo que apostar por Mauricio es hacerlo por el núcleo duro del Espanyol, y espero que como amigo que es de ellos, pueda remotivar al trío de tiburones que a falta de los fichajes que no llegan, son casi los únicos que pueden hacer algo por la salvación.

Tot Montmeló ha dit...

Amb en Mauricio sí que ens en podem sortir. Els resultats diran què passarà, però han apostat molt fort per l'ànima de l'espanyolisme. Esperem que els hi surti bé.

Anònim ha dit...

Amb Pochettino l'equip va mostrar una altre actitud. A mi tampoc em fa el pes que debuti en una situació així...però en Poche és de la casa i segur que s'ho deixarà tot per triomfar i salvar-nos d'aquesta.

Apa! 1 abraçada!