divendres, 23 de març del 2007

LLUÍS LLACH

Finalment he pogut trobar un parell d’entrades pel concert de Lluís Llach demà dissabte a Verges. No soc un seguidor d’en Lluís tot i que igual que a molts catalans em sonen moltes de les seves cançons.

En un principi tenia ganes d’aconseguir entrades perquè és l’última vegada que podria veure en Llach en concert i a més, aquí al costat en el seu poble natal; Verges.


Avui aquest matí he escoltat el programa d’en Bassas a Catalunya Radio. Hi havia en Lluís i encara m’ha fet venir més ganes de poder-hi anar. Ara passejant pel youtube estic veient vídeos de diferents concerts i moments de la trajectòria d’en Lluís. La veritat és que em posa la pell de gallina veure aquestes imatges i pensar que seré un dels pocs privilegiats que podrà assistir al concert encara em fa estar més content.

Suposo que passa el de sempre. Quan tens alguna persona important en el teu entorn no li dones la importància que mereix. De petit havia vist forces vegades voltar per Torroella a n’en Lluís. Amb algun amic dèiem, mira en Lluís Llach, però no havíem pensat mai lo important que era a nivell nacional.

Ara per fi podré veure’l en concert. Ha arribat el moment. La meva mare ja l’havia vist en el cine del centre fa molts anys a Torroella. Diu que va haver d’estalviar força per poder-hi anar. Ara hi podrà tornar.