dissabte, 17 de març del 2007

Reventa de Bitllets?

Ahir divendres a les dues tant bon punt em vaig despertar, vaig posar la radio per saber quin rival ens havia tocat en els quarts de final de la UEFA. Vaig sentir que era el Benfica de Lisboa i vaig anar cap a dinar de seguida perque a les 3 havia de començar a treballar. Acabant de dinar encara em va donar temps a mirar un moment la pàgina www.pericosonline.com una pàgina dedicada unica i exclusivament a l'Espanyol i a on també pots opinar. Llegint els comentaris de la gent vaig veure que n'hi havia alguns que ja havien comprat un bitllet d'anada i tornada a Lisboa pel dia 12 d'abril. Em vaig engrescar i tal com vaig fer l'any passat per anar al camp del Shalke 04, també vaig comprar un bitllet per mi. Diguem que vaig tenir sort perque el vaig trobar a un preu bastant raonable. No obstant quan vaig tornar a casa a les 7 de la tarda vaig tornar a llegir la pàgina de pericosonline i vaig veure que la gent comentava que els bitllets ja estaven a 400 euros. Que ràpid que van les companyies aeries a pujar els preus si són dates amb bastanta demanda. Ah, i la companyia de la que estic parlant és Vueling. Per si no ho sabeu Vueling és del Sr. Lara també màxim accionista de l'Espanyol. Què ús sembla l'ajuda que ens dona aquest Sr. als aficionats i seguidors del nostre club; l'ESPANYOL? Trobo que s'estan passant amb els bitllets.

Espero que si algu de vosaltres té ganes d'anar a Lisboa a veure el partit, intenti buscar per Clikair, Iberia o alguna altre companyia, perque amb Vueling és totalment inaccesible per butxaques com la de la majoria de gent.

Una salutació a tots i Visca l'Espanyol. Ens trobem a Lisboa!!!

3 comentaris:

Emilio ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Emilio ha dit...

Perdón por suprimir un comentario, pero me había comido algunas palabras. Lo reescribo :


Para mi el caso es diferente, ya que quiero comprar billetes de avión para el partido de ida. El problema es que la fecha,( semana Santa), encarece bastante el asunto.
Sobre lo de ir a Portugal ya ni lo contemplo. Saliendo desde Ibiza hay que hacer trasbordo y además tiene que ser por líneas regulares, ya que nuestra "querida" Vueling no empieza a operar con la isla hasta el mes de junio.
Que tengas buen viaje.

P.D. En los vuelos Ibz-barna de vueling, por lo menos los del año pasado, la única prensa que ofrecian era el sporc.

Albert Olivé ha dit...

Pues si, es diferente pero a ti ya te putea el tener que estar siempre pendiente de billetes de avión. Yo ya lo ves, tuve suerte con el billete a Lisboa. Es la suerte de tener un aeropuerto como el de Barcelona "cerca". Aún mas suerte tengo con el de Girona que esta a poco menos de una hora de mi casa. A ver que dia los socios de Barcelona se reflejan un poco en todos vosotros o tan siquiera en los que vamos cada domingo en autocar a Montjuic.